ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕ ΤΙΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΤΟΥ ΔΙΔΑΣΚΑΛΟΥ ΚΟΥΤ ΧΟΥΜΙ
Σεμινάριο Επαφής με τις Ενέργειες της Πνευματικής Πλανητικής Ιεραρχίας μέσω διαλογισμών της ΜΑΡΙΑΣ Χ. ΠΕΤΡΙΤΣΗ - LA GRENADE στο 'ΡΟΔΙ (1995-2010)| Σάββατο, 13 Δεκεμβρίου 1997.
ΙΕΡΑΡΧΙΚΟ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΣΥΓΧΡΟΝΗΣ ΜΑΘΗΤΕΙΑΣ
Παιδεία Αγάπης και Ενεργειακής Υποστήριξης.
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ
1. ΠΡΟΛΟΓΟΣ
2. ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ
3. ΟΜΙΛΙΑ
4. ΔΙΑΛΟΓΙΣΜΟΣ ΠΡΩΤΟΣ
5. ΔΙΑΛΟΓΙΣΜΟΣ ΔΕΥΤΕΡΟΣ
6. ΟΜΙΛΙΑ
7. ΕΥΘΥΓΡΑΜΜΙΣΗ
8. ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ
Πιστεύω ότι όλοι ξέρετε γιατί είμαστε εδώ.
Είναι μια μεγάλη γιορτή, διότι μαζί με το Διδάσκαλο Κουτ Χούμι γιορτάζει όλη η Δεύτερη Ακτίνα. Γιορτάζει η Aγάπη σήμερα. Μαζί με το Δ. Κουτ Χούμι γιορτάζει
φυσικά ο μεγάλος Ηγέτης της Ιεραρχίας ο Χριστός
φυσικά ο Ιησούς
φυσικά και ο Δ. Θιβετανός.
Δεκέμβρη μήνα η γέννηση του Ιησού και όλη η Δεύτερη Ακτίνα βρίσκεται σε μια μεγάλη έξαρση. Έστω και αν εξωτερικά εμφανίζεται ακριβώς με τον αντίθετό της πόλο, δηλαδή το μίσος, τις έριδες, τις διχόνοιες. Όλο αυτό το πρόβλημα το οποίο τόσο φανερό είναι στην κοινωνία αυτή τη στιγμή. Να μην ξεχνάμε όμως, ότι στις πολικότητες, έστω και αν εμφανίζονται οι διαφορετικές όψεις, η ενέργεια είναι ίδια. Και εμείς έχουμε χρέος να μετουσιώσουμε τον έναν πόλο. Δίνοντας έμφαση σε κάποιο τρίτο στοιχείο, που εμείς θα πρέπει να γνωρίζουμε. Και το συγκεκριμένο μεταξύ αγάπης και μίσους είναι η νοημοσύνη. Μόνο εάν αντιληφθούμε και ξεπεράσουμε τα της αγνοίας,
θα μπορέσουμε να δούμε το πόσο κακό δημιουργεί η διχόνοια
να δράσουμε νοήμονα και
να μπορέσουμε να εκφράσουμε την αγάπη.
Μια αγάπη όπου θα εκφράζει τα ψυχικά χαρίσματα του καθενός μας και δόξα τω Θεώ είναι άφθονα. Όπου εκφράζεται η ευαισθησία μας και όχι η ευαισθησία της προσωπικότητας, συμπονάμε, είμαστε κοντά στους πονεμένους. Όχι αυτή η ευαισθησία, αλλά η ευαισθησία της ψυχής μας που εκδηλώνεται με μια απέραντη, χωρίς όρους αγάπη και που έχει διάκριση. Που γνωρίζει μέχρι που μπορεί να προχωρήσει και ξέρει, πως να ταξινομήσει εκείνα τα οποία η προσωπικότητα βγάζει όλα μαζί, τα μπερδεύει και εκεί δημιουργούμε διάφορα πονεμένα σημάδια της ζωής μας.
Η νοητική λοιπόν πόλωση, η καλοσύνη είναι εκείνο το στοιχείο, που θα επιτρέψει στην Ακτίνα της Αγάπης να λάμψει. Γι αυτό και δίπλα στην έννοια της αγάπης βλέπετε και την έννοια της σοφίας, που είναι η νοημοσύνη εκείνη που έχει μέσα της το στοιχείο της αγάπης. Το να μην είμαστε απλά νοητικά πολωμένοι, να είμαστε διανοούμενοι, αλλά να έχουμε και ένα κέντρο καρδιάς που ακτινοβολεί και που επεξεργάζεται τις ιδέες, μας επιτρέπει αυτό και μόνο, να περάσουμε στη σφαίρα εκείνη της σοφίας.
Σοφός είναι εκείνος ο οποίος εκπληρώνει τη νοήμονα αγάπη.
Αυτό μαθαίνεται μέσα στη ζωή μας αργά, πολύ αργά, λόγω της λήθης με την οποία τα ξεχνάμε όλα όταν ενσαρκωνόμαστε. Σήμερα λοιπόν είναι ένας φόρος τιμής στους Ιεράρχες της Δεύτερης Ακτίνας και λέμε στους Ιεράρχες, διότι φέρουν μέσα τους τις Ιερές Αρχές, στο σύνολό τους. Ο κάθε Ιεράρχης συνθέτει μέσα του όλες τις ποιότητες. Απλά εκδηλώνει περισσότερο προς τα έξω και είναι υπεύθυνος κάποιας ποιότητας για να τη μεταφέρει ως φωτοδότης και ζωοδότης στην ανθρωπότητα.
Όταν λοιπόν λέμε ότι ο Δ. Κουτ Χούμι είναι φορέας της αγάπης,
φυσικά και ο Δ. Κουτ Χούμι εκφράζει τη Θέληση-της-Αγάπης,
φυσικά και ο Δ. Κουτ Χούμι εκφράζει την Πρώτη Ακτίνα, αλλά μέσα από αυτήν την ιδιαίτερη όψη της αγάπης,
φυσικά και θα εκφράσει την Έκτη Ακτίνα μέσα από την αφοσίωση, αλλά την αφοσίωση στο Σκοπό και την αφοσίωση στο Έργο για να γίνει η Αγάπη μια πραγματικότητα γειωμένη,
φυσικά και θα εκφράσει την Τέταρτη Ακτίνα μέσω της διαμάχης να βρεθεί αυτή η περίφημη Αρμονία, διότι θα δράσει σαν καταλυτικός παράγοντας μέσω της Αγάπης,
φυσικά και θα δράσει μέσα στην Τρίτη Ακτίνα, εφόσον είναι η ίδια η Τρίτη Ακτίνα που είναι της Ενεργούς Νοημοσύνης, αλλά σε μια ανώτερη κλίμακα εφόσον εκφράζεται ως Σοφία.
Επειδή λοιπόν έχει κατακτήσει το ύψος της Σοφίας, είναι Εκείνος, ο οποίος θα δώσει εκείνα τα στοιχεία, που θα βοηθήσουν στην ανέλιξη, στην άνοδο της Τρίτης Ακτίνας στην ακόμη πιο ανώτερή της όψη φυσικά θα εκφραστεί μέσα από την Πέμπτη Ακτίνα που είναι της Επιστήμης και της Συγκεκριμένης Γνώσης.
Αλλά μιας Γνώσης και μιας Επιστήμης που έχει να ανοίξει ορίζοντες στην ανθρωπότητα για ένα καλλίτερο μέλλον. Και όχι μια επιστήμη, η οποία είναι για την επιστήμη, η γνώση για τη γνώση. Με την Ακτίνα τη Δεύτερη όταν η Πέμπτη μπορέσει να εμβολισθεί, τότε θα έχουμε εκείνους τους επιστήμονες που δρουν για το Καλό ολόκληρης της Ανθρωπότητας και φυσικά θα δράσει μέσα από την Έβδομη, εφόσον
χωρίς τη Γείωση
χωρίς την Τάξη
χωρίς την Ευταξία
χωρίς το Ευ ζην που όμως δεν υπάρχει.
Και ιεραρχώ σημαίνει ταξινομώ, βάζω σε τάξη τα πράγματα, αλλά ποια τάξη, την ευταξία, όπως λέμε το ευ ζην έτσι υπάρχει και η ευταξία. Ο Διδάσκαλος Κουτ Χούμι μελλοντικός Κοσμικός Χριστός μαζί με το Διδάσκαλο Ιησού αδιαχώριστα μαζί με όλους τους άλλους Διδασκάλους, αδιαχώριστα τιμούμε σήμερα.
Επαναλαμβάνω με έμφαση τη λέξη αδιαχώριστα, παρόλο που για το Διδάσκαλο Κουτ Χούμι θα μιλήσουμε σήμερα, αλλά ποτέ ένας Διδάσκαλος δεν είναι αυθύπαρκτος, δεν υπάρχει μόνος του, όπως και εμείς. Καθένας από εμάς αυθύπαρκτα δεν υφίσταται, όσο και να θέλουμε να έχουμε τη θυμαπάτη του ελεύθερου ανθρώπου, του ανεξάρτητου ανθρώπου. Ελευθερία και ανεξαρτησία μέσα στην προσωπικότητα δεν υπάρχει και μόνο μέσα στην προσωπικότητα υφίστανται οι έννοιες και οι ποιότητες
του διαχωρισμού
της χωριστικότητας
του εγωισμού.
Μέσα στο ύψος της ψυχής, επειδή η ψυχή είναι ομαδική ενέργεια, αυτομάτως αναγνωρίζουμε, ότι όλοι μας αποτελούμε μέρη ενός συνόλου και ότι όλοι μας επηρεαζόμαστε από όλους. Όταν λοιπόν μιλάμε για ένα Διδάσκαλο, σημαίνει ότι για να βρίσκεται στο ύψος εκείνο του ανοίγματος της καρδιάς, που του επιτρέπει να εκφράζει την ιδιότητα ενός Διδασκάλου, πρώτα απ' όλα έχει βιώσει, έχει γίνει ένα και έχει ενσαρκώσει
την ομαδική ποιότητα
τη συνθετική ποιότητα
την ενοποιητική ποιότητα.
Πρώτα έμαθε να αναγνωρίζει τον εαυτόν του σα μια ομάδα ενεργειών. Όπως και εμείς πάνω στο δρόμο της Μαθητείας, μαθαίνουμε ότι είμαστε ο καθένας μας ομαδοποίηση ενεργειών. Γι αυτό λέμε ότι έχουμε
το φυσικό μας σώμα
το αιθερικό μας
το αστρικό μας
το νοητικό μας
το πνευματικό μας,
όλα αυτά μαζί είναι ενέργειες.
Οι οποίες οφείλουν να δράσουν συνθετικά, ευθυγραμμισμένα και ομαδοποιημένα κάτω από ένα σκοπό και να μην κάνει η καθεμιά της εκείνο το οποίο νομίζει ότι είναι σωστό. Και πόσο δεν έχουμε υποφέρει έχοντας το νοητικό μας να μας τραβάει δεξιά, το συναισθηματικό μας αριστερά και το φυσικό μας να "κλατάρει" και να μένει επί τόπου; Εμείς επάνω στο δρόμο της Δοκιμασίας και της Μαθητείας, αρχίζουμε και αντιλαμβανόμαστε τον εαυτό μας, ως ομαδοποιημένη ενέργεια.
Στη συνέχεια αρχίζουμε, να αντιλαμβανόμαστε ότι και οι συνάνθρωποί μας, αποτελούν αυτές τις ομαδοποιημένες ενότητες με τις οποίες όμως καλούμαστε, σε μία ανώτερη σφύρα, να δημιουργήσουμε και να μάθουμε να συνυπάρχουμε και να δημιουργούμε ομάδες. Αυτό είναι πάρα πολύ δύσκολο για το μόνον λόγο, ότι ακόμη ατομικά ο καθένας μας δεν έχει καταφέρει να έχει έναν άξονα γύρω από τον οποίο τα πάντα να συντονίζονται και να ευθυγραμμίζονται. Εννοώ οι δικές του ενέργειες, στο σκοπό της ψυχής του. Διαφορετικά θα ήταν φυσικός τρόπος ζωής το να ζούμε ομαδικά, αγαπημένα και εργαζόμενοι για ένα σκοπό. Αυτός ο σκοπός δε θα ήταν άλλος από το σκοπό της ψυχής μας. Εφόσον οι ψυχές μας, οι ατομικές μας ψυχές δεν είναι παρά τμήματα της ομαδικής ψυχής.
Είμαστε μία ψυχή η οποία τμηματικά εκφράζεται
μέσα από τις διάφορες ενσαρκώσεις,
που κατά καιρούς πραγματοποιούμε.
Ένας Διδάσκαλος λοιπόν, όχι απλά, έχει φέρει τον εαυτόν του σε μια τέτοια τελείωση συντονισμού και ευθυγράμμισης των προσωπικών του ενεργειών. Αλλά έχει επιτύχει συντονισμό και ευθυγράμμιση με όλους τους άλλους αδελφούς του, εκείνους, οι οποίοι ονομάζονται στο επίπεδο το δικό τους τελειοποιημένες ψυχές. Οι Διδάσκαλοι εκατομμύρια χρόνια, είναι άνθρωποι οι οποίοι εξελίχθηκαν μέσα από τις εμπειρίες τις οποίες και εμείς βιώνουμε εδώ μέσα στη σάρκα.
Και οι οποίοι επέτυχαν μέσα στη λήθη της ενσάρκωσης, να επαναφέρουν τη μνήμη
της εσωτερικής γραμμής
του εσωτερικού φωτός
του εσωτερικού σκοπού
και να δράσουν σύμφωνα με αυτό.
Εκείνοι οι οποίοι νομίζουν ότι το έργο της ψυχής, το πνευματικό έργο είναι μόνο εσωτερικό και κατά συνέπεια, ότι αρκεί να κάνουν μία διαλογιστική, εσωτερική δουλειά, κάνουν μεγάλο λάθος. Οι ποιότητες, αυτές οι ενέργειες αυτές πρέπει να περνούν μέσα στην ύλη, να γειώνονται, τότε και μόνον τότε μέσω της υπηρεσίας, μπορούμε να πούμε, ότι κάνουμε ένα ολοκληρωμένο έργο. Οι Διδάσκαλοι υπηρετούν και υπηρετούν προς δύο κατευθύνσεις, με τον ίδιο τρόπο που εμείς πρέπει να μάθουμε να υπηρετούμε. Πρώτα απ' όλα υπηρετούν την εξέλιξη τη γενικότερη, έχοντας πάνω από αυτούς τους Δασκάλους τους. Αν αναρωτηθούμε, ο Διδάσκαλος Κουτ Χούμι ποιον έχει Δάσκαλο, μα φυσικά το Χριστό.
Οντότητα ανώτερη από εκείνον εξελικτικά και την οποία προσεχώς θα φτάσει, ενώ εκείνη η οντότητα θα έχει ξεπεράσει τη δική της θέση και όλοι θα έχουν προχωρήσει. Εργάζεται λοιπόν υπό τας εντολάς του Χριστού μέσα από το έργο της Πνευματικής Πλανητικής Ιεραρχίας του πλανήτη Γη και φροντίζει για την ανθρωπότητα. Αυτό είναι μόνον ένα τμήμα του τεράστιου έργου Του. Το οποίο μας ενδιαφέρει πρακτικά εκείνο το κομμάτι, το οποίο εμείς μπορούμε να επεξεργαστούμε νοητικά για να μπορέσουμε κάποια στιγμή να το γειώσουμε. Να το φέρουμε πιο κοντά στις συνειδήσεις των ανθρώπων, να αφυπνιστούν και να παραχθεί ουσιαστικό έργο πάνω στη Γη. Ο Δ. Κουτ Χούμι και ο Δ. Μορύα θεωρούνται υποδείγματα διπόλου, που εργάζονται σαν ένα. Έχουν συνεργαστεί σε τόσες ενσαρκώσεις ξανά και ξανά μαζί, υπό διαφορετικές συνθήκες κάθε φορά, με διαφορετικό φύλο, πλην όμως συνεργατικά και πάντοτε προς την ίδια κατεύθυνση. Αυτό το υπόδειγμα της συνεργασίας συνεχίζει και μέχρι τώρα να μας παρέχεται σαν πρότυπο.
Δ. Μ ο ρ ύ α - Δ. Κ ο υ τ Χ ο ύ μ ι σα μια ενότητα!
Ο Δ. Μορύα παραλαμβάνει την έννοια του Σκοπού και του Έργου από επάνω και δίνει την Κατεύθυνση.
Ο Δ. Κουτ Χούμι παραλαμβάνει την ενέργεια από την Κατεύθυνση, την οποία δίνει ο Δ. Μορύα και αρχίζει να επενδύει με την Αγάπη και τη Σοφία, αυτήν την απρόσωπη ενέργεια και αρχίζει η μορφική όψη περνώντάς την πλέον στον Παύλο το Βενετό, αν θεωρήσουμε ότι είναι και εκείνος ο αρχηγός της Τρίτης Ακτίνας και αρχίζει από εκεί και πέρα η μορφοποίηση.
Η μορφοποίηση της ιδέας, της ενέργειας γίνεται ανάλογα με τη γραμμή, την όψη που εκφράζει, την ποιότητα που εκφράζει ο καθένας δια της Τέταρτης, δια της Πέμπτης, δια της Έκτης και της Έβδομης Ακτίνας. Όλες οι όψεις είναι χρήσιμες, όλες οι όψεις είναι σωστές, διότι θα βρουν ανταπόκριση μέσα από τις ομάδες εκείνων των ανθρώπων που μπορούν ευκολότερα να προσεγγίσουν σε κάποια ιδιαίτερη γραμμή.
Θα ήθελα να περάσουμε σε έναν πρώτο διαλογισμό, σε ένα μικρό διαλογισμό, τουλάχιστον έτσι θα τον ξεκινήσουμε. Γνωρίζουμε οι περισσότεροι τη διαδικασία του διαλογισμού. Εσωτερικεύεται ο καθένας μας μέσω της τεχνικής που έχει μάθει, όπως την έχει μάθει, ευθυγραμμίζεται και παρέχουμε όλοι μαζί την ενέργειά μας για ομαδοποίηση.
Δε μπορεί να παραχθεί έργο της Ιεραρχίας, εάν ο καθένας μας παραμένει κλειστός μέσα σε ένα εγωιστικό κέντρο που είναι ο εαυτός του. Ο καθένας μας ξεχωριστά δεν έχει τη δύναμη εκείνη με την οποία μπορεί να αντέξει και να γειώσει τις δυνατές ενέργειες, οι οποίες έρχονται στη Γη, αυτή την περίοδο, που είναι και μεγάλη ευκαιρία για την ανθρωπότητα και για τον Πλανήτη. Κατά συνέπεια για το Έργο, για την επιτυχία του Έργου και για το προσωπικό ατομικό άνοιγμα του καθενός είμαστε υποχρεωμένοι εξελικτικά, να περάσουμε στη συνειδητοποίηση της αξίας της ομαδοποίησης των ενεργειών μας.
Αυτό σημαίνει, ότι εκεί που μέχρι τώρα με τις διάφορες μεθόδους ο καθένας μάθαινε πώς να έχει ένα κέντρο ατομικό, πώς να είναι ατομικά ευθυγραμμισμένος, αφού το έχει επιτύχει αυτό, θεωρούμε ότι στο κέντρο του κύκλου μας είμαστε σε θέση και είναι έτσι, να δημιουργήσουμε τον άξονα της ομάδας. Ο άξονας της ομάδας δημιουργείται από την ενέργεια που εκπέμπεται από τους ατομικούς μας άξονες και την προσφέρουμε για το σκοπό της υπηρεσίας, το σκοπό της Πλανητικής Πνευματικής Ιεραρχίας με Θέληση-για-το-καλό.
Επάνω σε αυτόν τον κεντρικό άξονα θεωρούμε τα επτά κέντρα, τα επτά ενεργειακά κέντρα, όπως τα γνωρίζουμε ατομικά για τον καθένα μας. Ξεκινάμε πάντοτε με το να εκπέμπουμε από το κέντρο της καρδιάς μας, για να δημιουργήσουμε επί του άξονα κέντρο καρδιάς. Αυτό είναι το πρώτο και γιατί είναι σημαντικό και πρώτο; Γιατί αν δεν είμαστε σε θέση να έχουμε άνοιγμα καρδιάς, εάν δεν είμαστε σε θέση όλοι μαζί να σχηματίσουμε μία καρδιά, που να πάλλεται και να εκπέμπει ενέργεια Θέλησης και Αγάπης, δε μπορεί και δεν έχει αξία να προχωρήσει ο διαλογισμός. Δε μπορεί να παραχθεί υπηρεσία, δε μπορούμε να παραλάβουμε πνευματικές ενέργειες, παρά μόνο με την προϋπόθεση ότι πληρούμε το συγκεκριμένο όρο.
Άνοιγμα καρδιάς ατομικό για άνοιγμα καρδιάς ομαδικό.
Και αυτό γιατί το ατομικό μας δισκοπότηρο, που είναι η καρδιά, γίνεται ένα ομαδικό δισκοπότηρο μέσα στο οποίο όλοι βρισκόμαστε. Και αν είμαστε ανοικτοί νοιώθουμε οι ίδιοι την ενέργεια, η οποία κατέρχεται και η οποία μας αγκαλιάζει. Ήδη η ομαδοποίηση των ενεργειών έχει αρχίσει, διότι με το σκοπό αυτό είμαστε εδώ, εφόσον τιμούμε το Διδάσκαλο της Αγάπης. Η αγάπη, αν θελήσουμε να τη δούμε με μία άλλη έκφραση επιστημονική, θα λέγαμε ότι είναι ο Νόμος της Έλξης και της Άπωσης.
Να μη μας παραξοφαίνεται επειδή είμαστε συνηθισμένοι να χρησιμοποιούμε όρους μυστικιστικούς και να τα ζωγραφίζουμε όλα ροζ, ρόδινα, γαλαζωπά και τρυφερά. Μπορούμε τα ίδια πράγματα να τα εκφράσουμε με άλλους όρους και να λέμε την Αλήθεια. Ανταποκρινόμενοι στην ανάγκη για κατανόηση και αποδοχή των αδελφών μας εκείνων που δουλεύουν με την ενέργεια της Ιεραρχίας και οι οποίοι δυσκολεύονται ή δε μπορούν να ανταποκριθούν μόνο σε μυστικιστικές ενέργειες. Ένα άτομο που δουλεύει νοήμονα και περνάει στη θέση του αποκρυφιστή, είναι ένα άτομο που είναι σε θέση να ακούσει να επεξεργαστεί και να προξενήσει στον εαυτόν του άνοιγμα νοητικό και άνοιγμα καρδιάς.
Τη συνωνυμία της λέξης Αγάπη και του όρου Νόμος της Έλξης και της Άπωσης, θα το δούμε λίγο αργότερα.
Πρώτα λοιπόν δημιουργούμε το κέντρο της καρδιάς, για να δημιουργήσουμε το δισκοπότηρο. Αυτό μας αρκεί σε αυτή τη φάση που θα κάνουμε διαλογισμό τώρα. Θεωρούμε ότι το πρώτο, δεύτερο και τρίτο ενεργειακό κέντρο, τα επονομαζόμενα κατώτερα και πολύ λανθασμένα ονομάζονται έτσι. Διότι δίνουν μία εντύπωση που δεν είναι ορθή και έχουν οδηγήσει πάρα πολλούς εργάτες του Φωτός σε παρανοήσεις, κλειδώνοντας τα κέντρα αυτά και μην επιτρέποντάς τους έτσι να έρθουν σε επαφή με το Φως. Tα κέντρα τα κατώτερα είναι απολύτως αναγκαία να συμπεριληφθούν στις πνευματικές ενέργειες
ευθυγραμμισμένα
καθαρισμένα
φωτισμένα
ενοποιημένα σε μια τριάδα.
Και σε σύνθεση να έρθουν και να μπουν μέσα στο κέντρο της καρδιάς.
Αυτό δε σημαίνει, ότι φεύγουν από τη θέση τους. Σημαίνει πολύ απλά, ότι ανοίγεται δρόμος από την καρδιά προς το τρίτο, το δεύτερο, το πρώτο και η καρδιά τα τροφοδοτεί. Έτσι αντιδρούν και αυτά μέσα από ενέργειες πνευματικές, μέσα από ενέργειες ψυχής και όχι μέσα από ενέργειες προσωπικότητας. Eπομένως, όταν λέμε για άνοιγμα καρδιάς, εννοούμε μία καρδιά που έχει αποδεχθεί τον κατώτερο εαυτό μας, τον έχει αγκαλιάσει, τον έχει προσφέρει και προσφέροντάς τον, τον ανυψώνει. Τον προσφέρει που;
Τον προσφέρει στον Πνευματικό Ήλιο
τον προσφέρει στο Χριστό
τον προσφέρει στην Αγάπη
ακολουθώντας το δρόμο του Διδασκάλου της Αγάπης του Διδασκάλου Κουτ Χούμι, του Διδασκάλου της Αγάπης Ιησού και του Διδασκάλου της Αγάπης του Διδασκάλου Θιβετανού. Προσφέροντας λοιπόν τον κατώτερο εαυτό μας στο Φως, δημιουργούμε μία μετουσίωση. Και είμαστε σε θέση να χρησιμοποιήσουμε αυτές τις ενέργειές μας
για το Έργο
για το Σκοπό
για την Υπηρεσία
για τη Γείωση του Πνεύματος μέσα στην ύλη
για την αιθεροποίηση της ύλης
την ιεροποίηση της ύλης.
Από εκεί και πέρα, εάν και εφόσον το έχουμε ως ένα βαθμό καταφέρει αυτό, τότε και μόνο τότε επιζητούμε την ανάπτυξη του Τρίτου μας Οφθαλμού. Μόνο τότε μπορούμε να βλέπουμε στο ύψος το κατάλληλο, να βλέπουμε το Φως για να στέλνουμε Φως και να τροφοδοτούμε την καρδιά μας και όλο μας το εαυτό.
Τότε και μόνον τότε μπορούμε να επιτρέψουμε στο κέντρο του λαιμού να εκφραστεί.
Το κέντρο της καρδιάς και ο Τρίτος Οφθαλμός, σαν ένα μαγνητικό δίπολο αναγκάζουν, εφόσον είναι εναρμονισμένα και συντονισμένα, το κέντρο του λαιμού να συντονιστεί και αυτό και να εκφράσει τις πνευματικές ενέργειες. Διαφορετικά το κέντρο του λαιμού μπορεί να εκφράσει οποιαδήποτε αυτόνομη ενέργεια, που όμως εάν δεν είναι εμπλουτισμένη με τις πνευματικές ενέργειες, τις ενέργειες της καρδιάς, έχουμε τα αποτελέσματα, που όλοι γνωρίζουμε στη ζωή μας, όταν προτρέχει η γλώσσα μας της διανοίας μας.
Θα περάσουμε λοιπόν στο διαλογισμό χαλαρωμένοι, με ευθυγράμμιση για να σχηματίσουμε την ενότητα της καρδιάς. Συνεχίζοντας και μιλώντας πάντοτε μέσα στο πνεύμα των ημερών και στο πνεύμα της αγάπης για το Δ. Κουτ Χούμι, τι άλλο θα μπορούσαμε να πούμε, παρά του ότι είναι ένας από τους τρεις Μάγους, που πήγαν ακολουθώντας το άστρο της Βηθλεέμ, δίπλα στον Ιησού. Οι τρεις Μάγοι ήταν ο Δ. Μορύα, ο Δ Κουτ Χούμι και ο Δ. Θιβετανός.
Ο μάγος Μελισώρ ήταν ο Δ. Μορύα
Ο μάγος Κασπάρ ήταν ο Δ. Θιβετανός και
Ο μάγος Βαλτάσαρ ήταν ο Δ. Κουτ Χούμι.
Μέσα από μια διαμεσότητα Αδελφών μας, που αναφέρεται στο υπέροχο βιβλίο του Α. Παπασταύρου "Επιστολές εις Ανώνυμον" έχουμε την περιγραφή πως οι τρεις Μάγοι, οι τρεις Διδάσκαλοι πήγαν στον Ιησού. Αρχικά, λέγει, η Θεοτόκος Μαρία ανήκει στην εξέλιξη των Αγγέλων. Και καθώς πολλοί άλλοι από αυτούς, ζήτησε και μεταφέρθηκε στην ανθρώπινη εξέλιξη από την οποία έλαβε την ανάληψή Της τριάντα χρόνια μετά την ανάληψη του Ιησού.
Οι γνώσεις μας αναφορικά με την προέλευσή Της προέρχονται από δηλώσεις της Ίδιας σε διάφορες ομιλίες Της, όπου λέγει, μιλώντας για τους Αγγέλους, "εγώ η ίδια επιθυμώ να δεχθείτε τα δώρα των Αγγελικών Δυνάμεων, των οποίων είμαι μέλος". Ο δε Ιησούς αναφερόμενος πάνω στο ίδιο θέμα, σε κάποια από τις ομιλίες Του μέσω των διαμεσοτήτων που δινόντουσαν, είπε "η Παρθένος Μαρία ήταν Άγγελος ενσωματωθής". Η περιγραφή που γίνεται από το Διδάσκαλο Μορύα κατά την εποχή της γέννησης του αγαπητού μας Ιησού, είναι η εξής: "Η ταπεινότητά μου ήταν ενσωματωμένη ως Μελχιώρ ένας από τους τρεις Μάγους. Οι άλλοι δύο Κάσπαρ και Βαλτάσαρ είναι οι αναληφθέντες Διδάσκαλοι τώρα οι αγαπητοί D. Κ. και Κουτ Χούμι. Τι μας έκαμε Μάγους;
Θα σας το είπω: Ήταν η συνειδητή αναπτυχθείσα μέσα μας ικανότητα να ακούμε διαρκώς και αμέσως να υπακούμε στη σιωπηλή εκείνη φωνή μέσα μας, τη φωνή του Χριστικού στοιχείου και τον πάνσοφο Θείο Νου.
Έτσι μας προσφέρθηκε μία πραγματική και σπάνια ευκαιρία, όπως και η σοφία, το θάρρος και η δύναμη να επωφεληθούμε από την ευκαιρία αυτή και να τη μεταχειριστούμε. Οι τρεις Μάγοι εξ Ανατολών αντιπροσώπευαν τις τρεις όψεις της Θεότητας και ήσαν τρεις εκ των δώδεκα μαθητών του Ζωροάστρου του Πρώτου, του οποίου το όνομα εννοεί Χρυσός Αστέρας. Όσο για το άστρο της Βηθλεέμ γνωρίζουμε ότι ήταν το Χριστικό στοιχείο του αγαπητού Ιησού. Επί αιώνας χρόνου επί της Γης πολλοί θεολόγοι και αστρονόμοι έχουν μελετήσει και έχουν καταλήξει στο συμπέρασμα ότι το άστρο της Βηθλεέμ δεν ήταν κοινός αστέρας. Ο Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος στα σχόλια του στο κατά Ματθαίον Ευαγγέλιο λέγει:
Πρώτον ότι το άστρο της Βηθλεέμ δεν ήταν αστέρας και τούτο διότι άστρα κινούνται από την Ανατολή προς τη Δύση και το άστρο αυτό κατευθυνόταν από το Βορρά προς το Νότο, που είναι και η γεωγραφική θέση της Περσίας προς την Παλαιστίνη.
Δεύτερον ότι φανερωνόταν όχι μόνο τη νύκτα αλλά και την ημέρα και άστρα δε φαίνονται με γυμνό οφθαλμό στον καθαρό ουρανό την ημέρα.
Τρίτον ότι εμφανιζόταν και εξαφανιζόταν κατά περιόδους και έμενε ακίνητο, όταν οι Μάγοι σταματούσαν την πορεία τους, και επομένως δεν ακολουθούσε φυσική πορεία.
Αστέρες ως φαίνονται εκ της Γης δεν ενεργούν με αυτόν τον τρόπο.
Τέταρτον ότι ένα άστρο δε μπορεί να λάμπει αποκλειστικά πάνω σε ένα σημείο και να δείχνει μόνο ένα τόσο μικρό μέρος, όπως είναι μια καλύβα.
Πέμπτον ότι μόνο μία μεγάλη νοημική δύναμη δύναται να πράξει με αυτόν τον τρόπο".
Λέγει λοιπόν ο Δ. Μορύα περιγράφοντας το πώς πήγαν οι τρεις Διδάσκαλοι προς τον Ιησού.
"Ήταν περίπου τεσσαράκοντα Μύσται που συζούσαν και σπούδαζαν. Εννέα από αυτούς αποφάσισαν να έρθουν μαζί μου και να ακολουθήσουν το Άστρο της Βηθλεέμ. Αλλά οι οκτώ επέστρεψαν πριν ξεκινήσουμε, γιατί φοβήθηκαν τους κινδύνους της ερήμου, τους οποίους ο αρχηγός του καραβανιού περιέγραψε. Θυμάμαι πόσο φοβερός ήταν αυτός ο αρχηγός του καραβανιού. Θυμάμαι, σκεπτόμενος τότε, πόσο ανελέητος ήταν. Γιατί δεν είχα στη συνείδησή μου μνήμη της ερήμου, της χέρσου, απεράντου, αγόνου γης και των θεομηνιών της φύσεως εναντίον των οποίων, ο άνθρωπος δεν έχει προστασία. Ήταν τραχύς και απελέκητος άνθρωπος και η ομιλία του ήταν ακόμη πιο τραχεία. Ρώτησε καθένα από εμάς αν έχουμε μαζί μας μαχαίρι και όταν κάποιος τον ρώτησε γιατί; Του είπε: ‘Είναι προτιμότερο να πεθάνεις από το μαχαίρι σου, παρά να πεθάνεις από τη δίψα στην έρημο.’ Γιατί στην περίπτωση που αδυνατίσεις δε θα μπορέσουμε να περιμένουμε, πρέπει διαρκώς να προχωρούμε.
Κάποιοι από εμάς απεσύρθησαν. Εξήγησε καλά το τι θα φέραμε μαζί μας.
Επέμεινε όμως, εκείνοι οι οποίοι έφερναν μαζί τους πολλά από τα εγκόσμια πράγματα να τα ξεφορτώσουν από τις καμήλες και τους ίππους και αντί αυτών να βάλλουν καθαρό πόσιμο νερό. Ακούστηκαν πολλά παράπονα, γιατί μέσα από την ανταλλαγή των εμπορευμάτων θα γινόταν κέρδος και θα είχαμε χρήματα. Υπήρχαν μερικοί που έκρυψαν τα εμπορεύματα εκείνα στους ασκούς, αντί για το νερό και πέθαναν από δίψα στην έρημο. Μας ρώτησε αν κάτω από τα μεταξωτά φορέματα της εποχής εκείνης φορούσαμε κάτι άλλο σαν προστασία ενάντια στον καύσωνα της ερήμου και αυτό για να μην πάθουμε ηλίαση καθώς θα προχωρούσαμε αργότερα μέσα στην έρημο. Πολλά άλλα μας είχε ρωτήσει, ήταν αμείλικτος στην πειθαρχία.
Εκείνοι από εμάς, που ακολούθησαν τις οδηγίες του, παρέμειναν με το καραβάνι μέχρι τέλους, ενώ τα κόκαλα των άλλων διεσπαρμένα στην έρημο λευκαίνονται κάτω από τις ακτίνες του ήλιου της ερήμου. Ακόμη και σήμερα μετά πάροδο τόσων αιώνων μου φαίνεται, ότι ακούω τον αλαλαγμό του ανθρώπου εκείνου καθώς έδινε το σύνθημα του ξεκινήματος από ομάδα σε ομάδα. Η κραυγή επαναλαμβανόταν. Οι κάμηλοι σηκωνόντουσαν πάνω στα πρόθυμα πόδια τους. Οι ίπποι μασούσαν το χαλινάρι τους. Οι βαριοκίνητοι ελέφαντες ακολουθούσαν καθώς τα χοοχό του αρχηγού αντηχούσαν μέσα στην καρδιά και στο πνεύμα".
Μου φαίνεται πολύ σημαντική αυτή η περιγραφή.
Μια περιγραφή που αν για αυτούς τους Διδασκάλους, που επέτυχαν ανάληψη, παραμένει τόσο ζωντανή στο μυαλό τους, πόσο μάλλον σε εμάς. Γιατί εάν κάνουμε την αναλογία της ερήμου, των κακουχιών και των δυσκολιών με το δρόμο που έχουμε να διανύσουμε
μέσα στην ένσαρκη ζωή μας
μέσα στην κοινωνία
μέσα σε όλη αυτή τη δυσκολία.
Τότε θα πρέπει πάρα πολύ να σκεφτούμε την εξέλιξη που προχωρά, που δε σταματά, γιατί εμείς σταματήσαμε, γιατί εμείς γονατίσαμε. Να σκεφτούμε τι εγκόσμια έχουμε επάνω στους φορείς μας, που χρειάζονται να τα παρατηρήσουμε. Να απαλλάξουμε από αυτά τους εαυτούς μας και να κρατήσουμε μόνο το "ζον ύδωρ". Μόνον εκείνα δηλαδή τα στοιχεία που μας είναι πραγματικά απαραίτητα για τη μαθητεία. Πραγματικά απαραίτητα για το Έργο.
ΠΡΩΤΟΣ ΔΙΑΛΟΓΙΣΜΟΣ Είμαστε μέσα στο Κανάλι της Πνευματικής Πλανητικής Ιεραρχίας, υπό την εποπτεία του Διδασκάλου Κουτ Χούμι. Τα σώματά μας ευθυγραμμίζονται και σαν ανοικτά τριαντάφυλλα υποδεχόμαστε αναπνέουμε βαθιά προσλαμβάνοντας Tο κέντρο της καρδιάς μας πάλλεται Απλά παραδιδόμαστε με εμπιστοσύνη, Συντονιζόμαστε, Όσο βαθύτερα αφηνόμαστε τόσο Το φως της αγάπης αρχίζει να ρέει Τα όρια μεταξύ μας χάνονται, Είναι όλα υπό έλεγχο. γύρω από την ομάδα μας, Είμαστε ένα με τη Ζωή, υπό την εποπτεία της Ιεραρχίας του Πλανήτη, Στο κέντρο η καρδιά της ομάδας, Το δισκοπότηρο χάνεται και Είμαστε ένα κενό καλάμι, Οι Ιεραρχίες των στοιχείων αναγνωρίζουν Η Ιεραρχία του στοιχείου Γη κοινωνεί Η Ιεραρχία του στοιχείου του νερού κοινωνεί από το κέντρο της καρδιάς μας. Ο Πλανήτης Γη κοινωνεί με τη σειρά του Μετάγγιση φωτός στη Γη δι ημών, Οι Ιεραρχίες των στοιχείων, μέσα στο σώμα μας, δέχονται την ευλογία. Θα σας παρακαλέσω θερμά να ανταποκριθείτε στην εξαιρετικά αργή επαναφορά. Ακόμη θα σας παρακαλέσω θερμά Είμαστε όλοι συγκεντρωμένοι Οι ενέργειες αυτές μπορούν να χρησιμοποιηθούν καταγράφουμε πως ξαλαφρώνουμε σταδιακά, Στέλνουμε την ενέργειά μας σε όλα τα έθνη, Το ενεργειακό μας κουκούλι το ομαδικό αρχίζει να διασπάται, ο καθένας μας συνειδητά δίνει Την έλξη των ατομικών μας ενεργειών Είμαστε σαν τους κύκλους Προστατευμένοι και υπό έλεγχο οραματιζόμαστε το Διδάσκαλο Κουτ Χούμι Πρώτο της βάσης, Παραμένουμε ανοικτοί, δεκτικοί Αργά κλείνουμε τα παράθυρα Ευχαριστούμε και Κλείνουμε το τριαντάφυλλο της καρδιάς μας, Με αυτό το κλείσιμο εσωτερικεύουμε Υμνούμε και ευλογούμε! Άγγελοι Κυρίου πίσω από τον καθένα μας, Αναγνωρίζουμε την παρουσία Από τα πέλματα των ποδιών μας Αφήνουμε την αφθονία να ρέει Πάνω από τα κεφάλια μας, Αφήνουμε την ενέργεια να ρέει Όταν θα θεωρήσει ο καθένας, χωρίς να βιαστεί, |
ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΔΙΑΛΟΓΙΣΜΟΣ Ο Ο Ο ΟΜ Μ Μ Ο ΟΜ Μ Μ Τα σώματά μας ηρεμούν. ΧΟΥ ΟΥ ΟΥ Ο Υ Ο Υ Οι ενέργειες μετακινούνται Από καρδιά σε καρδιά, Δ υ ν α μ ώ ν ε ι ! Από το κέντρο της καρδιάς εκπέμπουμε Tο κέντρο της καρδιάς της ομαδικής ενεργοποιείται, Οραματιζόμαστε δυναμικά την καρδιά μας, Α κ τ ι ν ο β ο λ ο ύ μ ε ! Δεχόμαστε μέσα από τον ομαδικό ήλιο Με τη σειρά μας παρέχουμε στο περιβάλλον δυναμικότερη ενέργεια καρδιάς. Η καρδιά της ομάδας, Γινόμαστε μόρια, ήλιοι του ομαδικού μας ήλιου. Οι ενέργειές μας αναμειγνύονται Αργά επανερχόμαστε Όσοι δε μπορούν Είμαστε μέσα στο κέντρο της καρδιάς μας και Στο ιερό των ιερών, το σημείο επαφής Κ α ρ δ ι ά με κ α ρ δ ι ά Κ α ρ δ ι ά με κ α ρ δ ι ά Η πόρτα του σύμπαντος είναι Το κέντρο της καρδιάς μας ανοικτό Μέσα από εμάς διαχύνονται Κ α ρ δ ι ά με κ α ρ δ ι ά Η διώρυγα του Φωτός πραγματώνεται. Το φως του σύμπαντος Ευλογία μεγάλη στον καθένα μας, Η γαλήνη του ανθρώπου που γνωρίζει Είμαστε ευθυγραμμισμένοι Καταγράφουμε την απεραντοσύνη μέσα μας και Στα πέλματα των ποδιών μας, Στα γόνατά μας, στους μηρούς μας, Στις ωμοπλάτες μας και Ο λαιμός μας, οι αισθήσεις μας, το κρανίο μας, άπειρο. Από τα πέλματα των ποδιών μας αφήνουμε Οι ρίζες μας χρυσές, πλατιές, βαθιές Ε ί μ α σ τ ε - ε ί μ α σ τ ε Ολόκληρη η αύρα μας Χρυσή, Εις το όνομα του Πατρός, Ευχαριστούμε, τιμούμε και δοξολογούμε H καρδιά της Γης δέχεται Ο καθένας στο δικό του ρυθμό μπορεί, Η κίνηση, με σεβασμό πάντοτε Εφιστώ και πάλι την προσοχή Πάντοτε μέσα από τα πέλματα των ποδιών μας, με τις χρυσές μας ρίζες δίνουμε την ενέργεια Το φως μας, τη ζεστασιά μας, τη δύναμή μας αυτή της καρδιάς μας, του ήλιου μας, |
Η δική μου προσωπική χαρά που θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας είναι η παρουσία σας, που επιτρέπει ακριβώς τη δημιουργία τέτοιων αγωγών. Τέτοιοι αγωγοί, για να περνούν υψηλοκραδασμικές ενέργειες, δε μπορούν να γίνουν παρά μόνο από συνειδητά άτομα με άνοιγμα καρδιάς και είναι πολύ σημαντικό το να παράγεται αυτό το συγκεκριμένο έργο. Θα ήθελα να επισημάνω, ότι οι Ηλιακοί σύντροφοι είναι βεβαίως όλοι εκείνοι οι οποίοι φέρουν μέσα τους το Χριστικό στοιχείο είτε σε ενεργή, είτε σε λανθάνουσα κατάσταση.
Αλλά οι Ηλιακοί σύντροφοι που είναι εν υπηρεσία και που μπορούν πραγματικά να λειτουργήσουν με λάμδα κεφαλαίο και να κοινωνήσουν αυτής της παγκοσμιότητας συνειδητά είναι μόνον εκείνα τα άτομα τα οποία έχουν, όπως θα δείτε στον ορισμό που δίνεται της Ηλιακής Συνείδησης, ενεργό νου και καρδιά δονούμενη. Οφείλουμε να έχουμε και τα δύο αυτά στοιχεία.
Το νοητικό μας να είναι ένα επεξεργασμένο νοητικό να έχει άνοιγμα το μυαλό μας και
η καρδιά μας να είναι ανοικτή και να δονείται.
Όταν λείπει το ένα από τα δύο, τότε σημαίνει ότι θα υπάρξουν πολλές ζωές ακόμα μέχρις ότου το άλλο στοιχείο που μας λείπει, να ενεργοποιηθεί για να μπορέσουμε σε κάποιες άλλες ζωές ακόμα, να κάνουμε τη σύνθεση των ενεργειών αυτών. Yπάρχουν πολλά άτομα που έχουν ανοικτή καρδιά και είναι απαραίτητα, χρήσιμα στο έργο. Αλλά ακόμη πιο απαραίτητα είναι τα άτομα εκείνα που σε συνδυασμό με την ανοικτή τους καρδιά έχουν και ανοικτό μυαλό. Το αντίθετο δεν ισχύει. Άτομα που έχουν κλειστή καρδιά και το μυαλό τους είναι πολύ δραστήριο και ανοικτό είναι επικίνδυνα άτομα.
Η κλειστή καρδιά δεν επιτρέπει καμία έκφραση του Χριστικού στοιχείου και κατά συνέπεια ο νους εργάζεται, δημιουργεί και κάνει σχέδια, αλλά σε σφαίρες οι οποίες είναι παράλληλες, δεν είναι "μέσα" στο Σκοπό το Χριστικό. Γι αυτό όλα αυτά μπορείτε να τα μεταφέρετε με πολλή ζέση, πολλή αγάπη και πολύ άνοιγμα σε όλα εκείνα τα άτομα που αντιλαμβάνεστε, ότι έχουν ανοικτή καρδιά, είτε διαθέτουν νου, είτε όχι, αλλά το αντίθετο δεν ισχύει. Αυτό είναι ένα βασικό, βασικότατο κριτήριο. Θα περάσουμε στο τρίτο και τελευταίο μέρος. Θα επαναλάβω ότι, παρόλο που δε σημαίνει, ότι η μορφή των Διδασκάλων οπωσδήποτε είναι αυτή η οποία υπάρχει στα χαρτιά που έχετε μπροστά σας, παρόλα αυτά είναι εξαιρετικά υποβοηθητικό για το συγκεκριμένο μας νου, να χρησιμοποιούμε τις εικόνες αυτές ή άλλες που μπορεί να μας μιλάνε περισσότερο. Ώστε να έχουμε την εικόνα Τους μπροστά στο Τρίτο μας Μάτι.
Το να "κρατάμε" συνεκτικά την εικόνα Τους μπροστά μας, βοηθάμε την ενέργειά μας να ανέλθει κραδασμικά, να ανυψωθεί κραδασμικά. Αν έχουμε τη δυνατότητα να οραματιστούμε το Δάσκαλο, δε σημαίνει ότι πρέπει να τον δούμε πολύ - πολύ συγκεκριμένα, όπως όταν κοιταζόμαστε.
Οραματίζομαι το Δάσκαλο,
αρκεί να είναι η αίσθηση ότι Τον έχω μπροστά μου και
να φανταστώ ότι η ενέργειά μου και η ενέργειά Του συνέχεται, ενώνεται.
Αντιλαμβάνομαι και καταγράφω μέσα στο φυσικό μου φορέα, την κραδασμική μου ανύψωση. Κατά συνέπεια την ισχύ με την οποία βρίσκομαι, για να αντιμετωπίσω από διαφορετικό ενεργειακό επίπεδο το οτιδήποτε μου συμβαίνει. Το οποίο μπορεί να είναι στην οικογένειά μου, μπορεί να είναι στη δουλειά μου. Μπορεί να είναι ένα πρόβλημα πρακτικό ή θεωρητικό που χρειάζεται να λύσω. Μπορεί να είναι η ευθυγράμμιση ή η θεραπεία που έχω να κάνω επάνω μου ή σε κάποιον άλλον. Το πώς γίνεται αυτό; Αυτό γίνεται σταδιακά.
Πρώτα απ' όλα έχοντας απόλυτη πίστη και εμπιστοσύνη ότι:
Πρώτον είναι εφικτό.
Δεύτερον ότι έρχομαι σε επαφή με την ορθή ενέργεια.
Λόγω του ότι δεν έχω τη δυνατότητα, στην αρχή, διάκρισης, είμαι υποχρεωμένος, να έχω εμπιστοσύνη στο ότι αποδίδω την ενέργειά μου στα χέρια Εκείνων. Εκείνοι θα φροντίσουν για μένα να είμαι σε ασφάλεια. Γι αυτό και η παράδοση του εαυτού μου και η εμπιστοσύνη η απόλυτη είναι τα μοναδικά φερέγγυα για οποιαδήποτε εξελικτική βαθμίδα. Εκεί είναι και η δυσκολία και η αντίδραση των νοητικών τύπων που θέλουν φερέγγυα αντικειμενικά για κάτι που είναι απολύτως υποκειμενικό.
Όταν υποκειμενικά το βιώσω, τότε γίνεται αντικειμενικό για μένα που το έχω βιώσει, αλλά δεν ισχύει το ανάποδο.
Έχουμε δύο μηνύματα του Δ. Κουτ Χούμι.
Το ένα είναι επάνω στην Αδελφοποίηση. Επείγουσες εντολές για δράση, Ηλιακή δράση βεβαίως, δράση υπηρεσιακή.
"Αγαπημένοι φίλοι του Πλανήτη Γη και σύντροφοι εργάτες του Φωτός. Είμαι το Φως μέσα στο Πυρ, γνωστότερος με το όνομα Κουτ Χούμι και διαφορετικά γνωστός ως Παγκόσμιος Εκπαιδευτής. Σας προσφέρω συγχρόνως την παιδεία και την εκπαίδευση και σας παροτρύνω να εκδηλώσετε την πραγματικότητα της ένωσης των καρδιών μέσα στο άνοιγμα. Ενώστε τις καρδιές σας και τα πνεύματά σας για να βοηθήσετε
τον πλανήτη
τους λαούς και
τους ανθρώπους
που περνούν από τα τελικά στάδια της προοδευτικής πορείας της Ανάληψης.
Αυτό που ζητείται από τον καθένα εργάτη είναι να εστιάσει μέσα στο Φως, όλως ειδικά, την καρδιά του και τις σκέψεις του τις αφιερωμένες στη Γη. Στη Γη ολόκληρη χωρίς διάκριση φυλών, λαών, ώστε οι άνθρωποι να αδελφοποιηθούν. Η ανθρωπότητα φτάνει σε μια κρίσιμη στιγμή της εξέλιξής της. Είναι καιρός, είναι επείγον και η στιγμή είναι τώρα να εκδηλώσει αυτό που είναι γνωστό με τον όρο "κριτική μάζα". Είναι ο καιρός όπου πολλοί ανάμεσά σας θα μεγαλώσουν και θα ανεβούν ανυψώνοντας τον κραδασμό τους. Αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα να επηρεάσουν πολλούς άλλους με την κυριαρχημένη συμπεριφορά και το σωστό τρόπο τους. Ώστε η συνείδηση όλων εκείνων που κατοικούν την Γη να αφεθεί να εμποτιστεί από την ενέργεια της Ιεραρχίας και να ανυψωθεί μέσα σε τούτη την πορεία της Ανάληψης….".
Θα ήθελα να πω για τη δουλειά που γίνεται στο " ‘Ρόδι" γιατί έχω την εντύπωση ότι δεν έχει συνειδητοποιηθεί ακριβώς τι γίνεται αυτή τη στιγμή στο " ‘Ρόδι". Το " ‘Ρόδι" είναι μία Ιεραρχική Υπερεπιχείρηση. Τα στελέχη του " ‘Ροδιού" είναι άτομα τα οποία έχουν σκοπό της ζωής τους το σκοπό της ψυχής τους, τον οποίο έχουν αναγνωρίσει. Γίνεται η προσπάθεια αυτό που εσωτερικά βιώνουν να περάσει και στην καθημερινότητα, την πρακτικότητα, γήινα, υλικά.
Σας διαβεβαιώ και νομίζω δε χρειάζεται πολύ να προσπαθήσω να σας περάσω το γεγονός της δυσκολίας που έχει ένα τέτοιο εγχείρημα. Πιστεύω, ότι μέσα από το προσωπικό σας βίωμα, αυτό που αναγνωρίζετε κάποιες στιγμές, είτε σε διαλογισμούς, είτε σε προσωπικά σας ανοίγματα, είναι η δυσκολία που υπάρχει στο να το περάσετε μέσα στο ρυθμό της καθημερινότητας σας.
Αντιλαμβάνεστε λοιπόν και το μέγεθος του εγχειρήματος που προσπαθούμε να κάνουμε στο " ‘Ρόδι". Από την άλλη πλευρά, επειδή το " ‘Ρόδι" δεν είναι μία ομάδα η οποία εργάζεται για τη βελτίωση των προσωπικοτήτων. Το " ‘Ρόδι" εργάζεται για την αφύπνιση των ψυχών.
Αντιλαμβάνεστε όμως, ότι ψυχές που αφυπνίζονται χωρίς να έχουν εναρμονίσει σε κάποια βασικά τους στοιχεία την προσωπικότητα, δεν έχουν οχήματα μέσα στα οποία θα μπορέσουν να σταθεροποιηθούν και να δραστηριοποιηθούν. Και καθόλου δεν αντιλαμβάνεστε τη δουλειά που χρειάζεται να γίνει μέσα στον καθένα μας, πάνω στις προσωπικότητες. Όμως θεωρούμε ότι οι καιροί είναι τέτοιοι που οφείλουμε να δραστηριοποιήσουμε τις ενέργειες της ψυχής μας, για να μπορέσει η προσωπικότητά μας πολύ γρηγορότερα, πολύ πιο εύκολα, πολύ πιο συνειδητά για την προσπάθεια που κάνουμε για να ολοκληρωθεί, να ατομικοποιηθεί και να δραστηριοποιηθεί πάνω στο Έργο. Υπάρχουν ομάδες που λειτουργούν.
Οι ομάδες που θα ξεκινήσουμε τον Ιανουάριο, υπάρχει η ομάδα της Τετάρτης που είναι η ομάδα του Αγίου Γερμανού και γίνεται καθαρτήρια εργασία. Υπάρχει η ομάδα των ονείρων που ολοκλήρωσε ένα κύκλο και τον Ιανουάριο ξανά ξεκινάει. Η ομάδα η θεατρική που ξεκινά τον Ιανουάριο και αυτή, μέσα από μια πολύ ειδική δουλειά ενεργειακή, πάλι προς ένωση ψυχής. Υπάρχουν τα σεμινάρια της Σύγχρονης Μαθητείας που ξεκινάνε αύριο. Θα ήθελα να σας πω, ότι η ενέργεια με την οποία εργαζόμαστε στα σεμινάρια της Σύγχρονης Μαθητείας είναι μία συνθετική ενέργεια. Σαν οδηγό γραμμής έχουμε τη γραμμή του Διδασκάλου Θιβετανού μέσα από τα βιβλία της Σύγχρονης Μαθητείας.
Όπου η προσπάθεια που γίνεται, είναι να μάθουμε να διαβάζουμε ενεργειακά, να μάθουμε να διαβάζουμε συνειδητά αυτά τα βιβλία θησαυρούς, που έχουμε στα χέρια μας και που δε νομίζω ότι χρειάζεται να γραφεί κάτι άλλο. Αν πάει κάποιος σε ένα βιβλιοπωλείο θα δει τέτοια σωρεία βιβλίων που κάποια από αυτά είναι πραγματικά θησαυροί, εάν ζωντανέψουν και αν ενεργοποιηθούν. Εκείνο που λείπει από τον άνθρωπο δεν είναι η γνώση. Τη γνώση οι αδελφότητες, μέσα από τα διαφορετικά μονοπάτια, την έχουν μοιράσει αφειδώς. Εκείνο που λείπει είναι το ζωντάνεμα αυτής της γνώσης, το βιωματικό μέρος, η εμπειρία. Μέσα λοιπόν από την επεξεργασία των κειμένων που θα κάνουμε και που είναι καθαρά νοητική, πλην όμως με το ανώτερο νοητικό, το οποίο εν συνεχεία το γειώνουμε, μέσα από διαλογισμούς.
Δεν ξέρω να περάσω αυτές τις νέες έννοιες, αυτές τις νέες αξίες διαφορετικά, παρά μόνο μέσα από κραδασμική προσέγγιση.
Έχω ετοιμάσει για αύριο μια πολύ μεγάλη δουλειά πιλότο για τον τρόπο με τον οποίο θα δουλεύουμε στη Σύγχρονη Μαθητεία. Υπάρχει μία εξαιρετικά σημαντική δουλειά που γίνεται μέσα από το σιάτσου και την ψυχοσωματική εναρμόνιση. Το θεωρώ πάρα πολύ σημαντικό γιατί μέσα από αυτή τη διαδικασία, μας επιτρέπεται να γειώσουμε μέσα στο σώμα ενέργειες τις οποίες με τα ανώτερα σώματά μας τις προσεγγίζουμε. Πρέπει με κάποιο τρόπο απτό, συγκεκριμένο να τις δραστηριοποιήσουμε και να δημιουργήσουμε
την κυκλοφορία
τη ροή την ενεργειακή την ορθή μέσα στο σώμα μας.
Επομένως είναι μία πνευματική προσέγγιση, που καταφέρνει να την περάσει, να την γειώσει μέσα στο φυσικό φορέα. Γιατί αναφέρομαι σε αυτά; Αναφέρομαι γιατί μας έχει κάνει πάρα πολύ μεγάλη εντύπωση το γεγονός, ότι έχουν μοιραστεί τα προγράμματα, που πραγματικά έχουν γίνει με πολύ κόπο και το θεωρήσαμε πάρα πολύ σημαντικό, να τα τυπώσουμε και να τα κυκλοφορήσουμε. Όμως δεν έχουν διαβαστεί, είναι πάρα πολύ περίεργο, μα εξαιρετικά περίεργο.
Φαίνεται ότι έχουμε τόσο πολύ κορεστεί από έντυπο υλικό, το οποίο μπαίνει στη ζωή μας και έχουμε τόσο πολύ κορεστεί από πληροφορίες, οι οποίες αφειδώς έρχονται από παντού, που έχουμε κλείσει τα μάτια και τα αυτιά στα πάντα. Αναρωτιέμαι, εάν υπάρχει κάποιος τρόπος που να ενεργοποιήσουμε εμάς τους ίδιους. Αναφέρομαι σε εσάς, που είστε παρόντες, αλλά και στους αδελφούς μας που δεν είναι παρόντες και οι οποίοι πολλοί από αυτούς, θα το πω και ας μη φανεί επαρμένο, άξιζε να είναι εδώ. Άξιζε να συμμετέχουν σε αυτή την κοινωνία την ενεργειακή, που είχαμε τη χαρά να έχουμε εδώ. Εν πάση περιπτώσει εάν στους διαλογισμούς σας, στην εσωτερική σας προσωπική εργασία θυμηθείτε όλους αυτούς τους αδελφούς, οι οποίοι χρειάζονται το φως, χρειάζονται αυτή την μετάγγιση του φωτός, που γίνεται μέσα από αυτούς τους διαλογισμούς για να μπορέσουν, κατ' αρχάς
οι ίδιοι να ανθίσουν
να ανθίσει το Έργο
να ανθίσει η υπηρεσία
να ανθίσουν αυτοί οι αγωγοί
να ενισχυθούν αυτοί οι μετασχηματιστές
οι ενεργειακοί, οι τεράστιοι, που οφείλουμε να είμαστε.
Θυμηθείτε τους και στείλτε τους Ενέργεια, Φως, να δραστηριοποιηθούν, να κινηθούν. Θα ήθελα να αναφερθώ και στο υλικό μέρος. Είναι ωραίο, πολύ ωραίο να μένουμε σε ένα συννεφάκι ροζ και να λέμε ότι είμαστε αδέλφια. Και τη στιγμή που ο αδελφός μας έχει ανάγκη ή τη στιγμή που πρέπει να καθίσουμε και να μοιραστούμε κάτι με τον αδελφό μας, τη στιγμή που είναι για να βάλουμε το χέρι στην τσέπη είναι σα να μας κόβεται το χέρι. Γιατί εκείνη τη στιγμή κάτι μας πονάει και εκείνο που μας πονάει είναι η κτητικότητα για την οποία βιώνουμε την ύλη και φυσικά το χρήμα. Δεν ξέρω γιατί πονάει τόσο πολύ αυτό το χρήμα
το να ρέει
το να δοθεί
το να μοιράζεται.
Φαίνεται ότι έχει γίνει ένα τμήμα από τη σάρκα μας και ότι αποχωριζόμενοι κάποια χρήματα, είναι σα να αποχωριζόμαστε ένα κομμάτι μας. Εδώ θέλω να πω ότι, με τον ίδιο τρόπο που πνευματικοποιούμε και προσπαθούμε να ιεροποιήσουμε το φυσικό μας φορέα, με τον ίδιο τρόπο είναι ανάγκη να ενεργοποιηθεί και να φωτιστεί το χρήμα και ο υλικός φορέας. Ιεραρχικές επιχειρήσεις όπως αυτή που έχει στηθεί εδώ και που πρέπει να σταθεί στα πόδια της, γιατί κανέναν δε θα βοηθήσει το να κλείσει. Όπως κάποιες άλλες δυνάμεις δε μπορούν να σταθούν μέσα στην κοινωνία, χωρίς να υπάρχει αυτή η βαριά κραδασμική ενέργεια του χρήματος.
Γι αυτό σε καμία περίπτωση δε θα πρέπει να χωρίζουμε τα μεν από τα δε. Με κάποιο τρόπο, όλοι εμείς που έχουμε ως ένα βαθμό ενώσει τη πνευματικότητά μας την άυλη με κάποιο τμήμα, έστω αμυδρό της ύλης, μα φυσικά και πρέπει να δραστηριοποιηθεί αυτή η ύλη, πρέπει να κινηθεί για να γίνουν έργα. Πρέπει λοιπόν να σας ζητήσω μέσα στους διαλογισμούς σας, εκτός από τους αδελφούς μας, που θα τους στείλετε φως απρόσωπα, χωρίς να έχετε κατά νου συγκεκριμένα άτομα, ενεργοποιήστε τους, στείλτε παντού φως απρόσωπα. Ενεργοποιήστε τα
να ρέει σε εσάς
να ρέει στο Έργο
να ρέει στο " ‘Ρόδι" και
να ρέει σε όλες τις ομάδες που έχουν να προσφέρουν.
Για να μπορέσουν να μεταφέρουν τον κραδασμό τον ανώτερο μέσα από φορείς-οχήματα που είναι κατάλληλα και τα οποία για να γίνουν χρειάζονται αυτή την συγκεκριμένη ενέργεια που είπαμε. Θα σας μοιράσω λοιπόν τα μηνύματα και θα κάνουμε μία μικρή ευθυγράμμιση.
ΔΙΑΛΟΓΙΣΜΟΣ Ευθυγραμμιζόμαστε όλοι μαζί ενωμένοι. Μία δύναμη! Ισχυροποιούμε τις ενέργειες μεταξύ μας, απρόσωπα. Όλοι μαζί γινόμαστε ένας βωμός δυνατός, στέρεος. Μέσα στο βωμό η φλόγα της Αγάπης καίει, χωρίς να καίει. Ανυψώνουμε το βωμό αυτό και καλούμε Mέσα από τον αγωγό αυτό σε αυτό το βωμό οι Πνευματικές Δυνάμεις Δ ύ ν α μ η ! O καθένας μας ένας βωμός, Μοιράζουμε από τη φλόγα της καρδιάς μας Φως στους γύρω μας ανάβοντας τις δάδες τους, τους πυρσούς τους Α ν ά σ τ α σ η σε όλο τον Πλανήτη! Γειώνουμε στην καθημερινότητά μας Ισορροπώντας αντιθέσεις και |
Σας ευχαριστούμε θερμά για την παρουσία σας και τη συνεργασία. Εύχομαι, ό,τι καλύτερο για τη γείωση των πνευματικών ενεργειών και τη γείωση της ψυχής μας, τη γείωση του Έργου. Η επόμενη κοινωνία ενεργειών Διδασκάλου τον Ιανουάριο είναι με τις ενέργειες του Αγίου Γερμανού. Θα ευχόμουν να το λέγατε γύρω σας σε άτομα που γνωρίζουν να διαλογίζονται και έχουν άνοιγμα καρδιάς. Ώστε να μπορέσουμε να πολλαπλασιάσουμε την ισχύ του αγωγού μέσα από τον οποίο θα γίνει το καθαρτήριο Πλανητικό Έργο. Ό,τι πληροφορία πήρατε μέσα από τα χαρτιά μπορείτε να τη φωτοτυπήσετε και να τη δώσετε, όπου εσείς νομίζετε. Ειδικά το χαρτί της Ηλιακής Συντροφικότητας αν μπορείτε να το φωτοτυπήσετε και να το αφήσετε και σε διάφορους χώρους.