Ηλιακή Πανσέληνος στον Αιγόκερω

%ce%bc%ce%bf%ce%bd%ce%bf%ce%ba%ce%b5%cf%81%ce%bf%cf%83 ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ| Η τελειοποίηση
ΙΔΙΟΤΗΤΑ|
Φιλοδοξία, αποκρυστάλλωση, καταβαλλόμενος αγώνας, μεταμόρφωση, μυητική συνείδηση
ΒΑΣΙΚΟΣ ΤΟΝΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΕΣΗ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑ|
Η φιλοδοξία ας κυβερνά και η πόρτα ας παραμένει ορθάνοιχτη
ΒΑΣΙΚΟΣ ΤΟΝΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΑΘΗΤΗ|
Χάνομαι σε επουράνιο φως, ωστόσο σ΄ αυτό το Φως στρέφω τα νώτα
ΑΘΛΟΣ ΤΟΥ ΗΡΑΚΛΗ|
Ο Κέρβερος, ο φύλακας του Άδη

  ΜΥΗΣΗ
Συγκεντρωθήκαμε σήμερα εδώ για να εργαστούμε σε ομαδικό σχηματισμό, μέσω διαλογισμού, με τις ηλιακές ενέργειες που κατακλύζουν τον πλανήτη μας αυτή τη χρονική περίοδο. Οι ενέργειες αυτές είναι χρωματισμένες με τις ιδιαίτερες ποιότητες του ζωδίου του Αιγόκερου. Η ομιλία που προηγείται του διαλογισμού, έχει σαν σκοπό να μας εστιάσει νοητικά και να μας προετοιμάσει ενεργειακά, ώστε να πάρουμε την ορθή στάση που θα βοηθήσει στην παραλαβή αυτών των ενεργειών. Κάθε χρόνο ο Ήλιος μας επαναλαμβάνει το ίδιο ταξίδι, διερχόμενος διαδοχικά από τα δώδεκα σημεία του ζωδιακού. Η ακτινοβολία την οποία εκπέμπουν οι αστέρες, που συναποτελούν τον κάθε αστερισμό, φτάνει μέχρι το ηλιακό μας σύστημα και το επηρεάζει. Ο Ήλιος παραλαμβάνει αυτή την ενέργεια και μέσω συγκεκριμένων κάθε φορά πλανητών, την διοχετεύει στη Γη.

Την περίοδο των Πανσελήνων, μια πνευματική Θύρα ανοίγει ανάμεσα στην Ανθρωπότητα, την Ιεραρχία και την Σαμπάλλα και ένα ποτάμι Φωτός, Αγάπης και Δύναμης ξεχύνεται φορτισμένο με Θείες Εντυπώσεις. Οι ακτίνες του Ήλιου κατακλύζουν την Σελήνη, απωθούν προς τα πίσω τις αρνητικές επιδράσεις της που επηρεάζουν τη Γη και αυτό έχει σαν αποτέλεσμα η μεταβίβαση των ενεργειών από τον Ήλιο να είναι άμεση γιατί δεν παρεμποδίζεται από την Σελήνη. Σ΄ αυτήν την περίοδο οι ευεργετικές εξωπλανητικές Δυνάμεις μπορούν με ασφάλεια και με μεγάλο όφελος για την ανθρωπότητα να προσεγγιστούν, να εφελκυστούν, να παραληφθούν και να χρησιμοποιηθούν προς την κατεύθυνση που ορίζει το Ιεραρχικό Σχέδιο, δηλαδή προς την κατεύθυνση του Φωτός, της Αγάπης και της Δύναμης.

Εργαζόμενοι συνειδητά γι΄ αυτό το σκοπό, γινόμαστε μεταβιβαστές των ζωδιακών ενεργειών καθώς και του Ιεραρχικού Σχεδίου. Αν μελετήσουμε τα χαρακτηριστικά και τις ποιότητες του ατόμου που γεννήθηκε στον αστερισμό του Αιγόκερω θα αποκαλύψουμε πολλά για το σύνολο της ανθρώπινης οικογένειας, γιατί ο τύπος του Αιγόκερου μπορεί να εκφράσει τις χειρότερες αλλά και τις καλύτερες ιδιότητες του ανθρώπου. Είναι το ζώδιο των άκρων. Από εσωτερική σκοπιά όλοι οι παγκόσμιοι Σωτήρες και οι Ηλιακοί Θεοί γεννήθηκαν στον Αιγόκερω, καθώς επίσης και ο χειρότερος τύπος ανθρώπου, δηλαδή ο ανηλεής, ο υλιστής, ο σκληρός, ο αλαζονικός, ο φιλόδοξος και ο εγωιστής. Στον Αιγόκερω έχουμε τον Θρίαμβο της Ύλης. Φτάνει στην πιο πυκνή και πιο συγκεκριμένη της έκφραση. Αλλά αυτόν τον θρίαμβο τον ακολουθεί ο Θρίαμβος του πνεύματος. Υπάρχει πλήρης έκφραση της γήινης φύσης του Αιγόκερω αλλά και έντονες πνευματικές δυνατότητες. Η ενέργεια του Αιγόκερω είναι μια πολύ ισχυρή ενέργεια και την περίοδο που ο Ήλιος είναι στον Αιγόκερω, έχουμε την πιο μεγάλη ευκαιρία για να παραλάβουμε αυτές τις ενέργειες που εκχέονται και να τις χρησιμοποιήσουμε για να μετασχηματίσουμε την προσωπικότητα και την ζωή μας. Έχουμε την ευκαιρία να οδηγηθούμε σε μεταμόρφωση ή σε μια αληθινή φώτιση.

Στα βιβλία του Δ.Θιβετανού που δόθηκαν μέσω της Α. Μπέιλη, διαβάζουμε πως το σύμβολο αυτού του ζωδίου σκόπιμα δεν έχει αποκρυπτογραφηθεί. Μερικές φορές αποκαλείται η “Υπογραφή του Θεού”. Ποτέ δεν σχεδιάστηκε σωστά, για το λόγο ότι, η ορθή περιγραφή του και η ικανότητα του μυημένου να το αναπαριστά, προκαλεί εισροή μια δύναμης που δεν θα ήταν επιθυμητή, εκτός και αν προηγηθεί μια κατάλληλη προετοιμασία και κατανόηση που όμως την αγνοούμε. Ο Αιγόκερως συνήθως συμβολίζεται με ένα ον που το μισό έχει την μορφή ενός γονατισμένου κατσικιού, με ένα μεσαίο κέρατο που παραπέμπει στον Μονόκερω, και το άλλο μισό έχει το σώμα και την ουρά του κροκόδειλου. Όσοι γεννήθηκαν στον Αιγόκερω όπως δείχνουν τα τρία σύμβολά του, βρίσκονται σε τρία επίπεδα.

  Α΄ΕΠΙΠΕΔΟ
Οι Αιγόκεροι του πρώτου επιπέδου είναι ΚΑΤΣΙΚΙΑ. Είναι πολύ υλιστές και σε όλες τις σχέσεις τους ψάχνουν για υλική ικανοποίηση. Σκαρφαλώνουν παντού και κάνουν οτιδήποτε για να επιτύχουν τους υλιστικούς τους σκοπούς. “Ας κυβερνήσει η φιλοδοξία” είναι ο βασικός τόνος του επιπέδου αυτού. Ο Αιγόκερως μας οδηγεί στους άγονους δρόμους σε αναζήτηση τροφής και νερού, αλλά το κατσίκι μπορεί επίσης να σκαρφαλώσει στην κορυφή του βουνού. Το κατσίκι γίνεται Μονόκερως που οδηγεί στην νίκη. Ανυψώνει, αφού την διαπεράσει με το χρυσό του κέρατο, την κατανικημένη μορφή. Ο Αιγόκερως κυβερνά τα γόνατα, κάτι που αληθεύει συμβολικά. Όταν το άτομο που είναι Αιγόκερως μάθει να γονατίζει με πλήρη ταπεινότητα και με τα γόνατά του πάνω στη βραχώδη κορυφή, για να προσφέρει την καρδιά του και την ζωή του στην ψυχή και στην ανθρώπινη υπηρεσία, μόνο τότε μπορεί να του επιτραπεί να περάσει μέσα από την πόρτα της Μύησης και να του εμπιστευθούν τα μυστικά της Ζωής. Μόνο βαδίζοντας με τα γόνατα μπορεί να περάσει μέσα από εκείνη την Πόρτα. Όσο στέκει αλαζονικός, και χωρίς να έχει κερδίσει το δικαίωμα να στέκει, δεν μπορούν ποτέ να του δοθούν με ασφάλεια οι πληροφορίες που μεταδίδονται σε όλους τους αληθινούς μυημένους.

  Β΄ΕΠΙΠΕΔΟ
Το δεύτερο επίπεδο είναι το στάδιο του ΚΡΟΚΟΔΕΙΛΟΥ που ζει και στο νερό και στη στεριά. Σ΄αυτό το επίπεδο ο άνθρωπος πρέπει να κυριαρχήσει όχι μόνο τη φυσική, αλλά και τη ζωή του συναισθηματικού πεδίου και του νοητικού και να κάνει ένα πέρασμα στο ενορατικό, το πεδίο του Χριστού. Σαν κροκόδειλος ο άνθρωπος αντιμετωπίζει πέντε δοκιμασίες:
Στην πρώτη δοκιμασία κυριαρχεί την δύναμη του σεξ, του χρήματος και των υλικών αποκτημάτων και κερδίζει την ελευθερία του. Αυτές οι τρεις δυνάμεις δεν μπορούν πια να τον εξαπατήσουν και να επιβραδύνουν την εξέλιξή του.
Στην δεύτερη δοκιμασία επεκτείνει την συνείδησή του πέρα από την προσωπικότητά του, έρχεται σε επαφή με το ενορατικό πεδίο που είναι το ανώτερο πεδίο των ιδεών και των οραμάτων και ζει δημιουργικά.
Στην τρίτη δοκιμασία ξεπερνά τον φόβο και το αίσθημα της μοναξιάς. Οι Αιγόκεροι συχνά πέφτουν σε κατάθλιψη και θα πρέπει να ξεπερνούν το φόβο της μοναξιάς. Το αίσθημα της μοναξιάς κυριαρχείται όταν αρχίζουν να έρχονται σε επαφή με τον εσωτερικό τους οδηγό. Μόλις γίνει αυτό, η μοναξιά εξαφανίζεται γιατί ανακαλύπτουν ότι η μοναξιά είναι μια πλάνη και δεν υπάρχει πραγματικά αφού μέσω του εσωτερικού τους οδηγού έρχονται σε επαφή με όλη τη ζωή παντού.
Στην τέταρτη δοκιμασία σαν κροκόδειλος ο Αιγόκερως, κυριαρχεί την υπερηφάνεια και τις κοσμικές φιλοδοξίες. Η υπερηφάνεια βασίζεται στην πλάνη ότι έχει μεγάλη δύναμη και γι΄αυτό πρέπει να τον σέβονται πολύ. Για έναν υπερήφανο άνθρωπο ο ίδιος είναι το κέντρο του σύμπαντος. Όταν εισέρχεται στο στάδιο του κροκοδείλου για πρώτη φορά αναπτύσσει την αίσθηση της σχετικότητας και αντιλαμβάνεται ότι ο ωκεανός της ύπαρξης είναι απέραντος και αυτός σαν χωριστή μορφή είναι ασήμαντος σε σχέση μ΄αυτόν τον ωκεανό. Μετουσιώνει την υπερηφάνεια σε ταπεινότητα και αυτό του δίνει την ευκαιρία να απλωθεί και να μεγαλώσει.
Στην πέμπτη δοκιμασία ο κροκόδειλος αναπτύσσει την ικανότητα να διατηρεί σταθερά την πνευματική του έφεση σ΄ένα υψηλό επίπεδο.  Όταν φτάσει σ΄ ένα υψηλό επίπεδο κατανόησης και αυτοπραγμάτωσης και έρχεται σε επαφή με τα βαθύτερα στρώματα της ύπαρξής του, πρέπει να είναι ικανός να αδράξει την ευκαιρία και σταθερά να δρα από το επίπεδο που έφτασε.

  Γ΄ΕΠΙΠΕΔΟ
Στο τρίτο επίπεδο, όταν περνάει ο κροκόδειλος αυτές τις δοκιμασίες, γίνεται ένας ΜΟΝΟΚΕΡΩΣ που είναι το σύμβολο ενός μυημένου τρίτου βαθμού. Το κέρατο στο μέσο του μετώπου είναι το σύμβολο της νοητικής εστίασης, της αποφασιστικότητας και του καθορισμού. Είναι το ζώδιο του μεταμορφωμένου πολεμιστή. Σε ένα τέτοιο άτομο αναφερόταν ο Χριστός όταν είπε: ΄Κατέκτησε το βασίλειο των Ουρανών με τη βία΄ Η πρόταση αυτή παρερμηνεύεται όμως. Βία σημαίνει ύψιστος βαθμός αγώνα και μόχθου. Έτσι ο Αιγόκερως υπερβαίνει τον εαυτό του και γίνεται ένας μεγάλος πολεμιστής και υπηρέτης της ανθρωπότητας. Μια άλλη στάση που τηρείται στον Αιγόκερω και που αναφέρεται στους κανόνες του δρόμου, είναι: “Ο καθένας βλέπει και γνωρίζει την κακοήθεια του καθενός, αλλά δεν υπάρχει ακόμα με την μεγάλη αυτή αποκάλυψη, ούτε περιφρόνηση ούτε άρνηση του ενός για τον άλλο”.

Το πολικό αντίθετο του Αιγόκερου είναι ο Καρκίνος. Τα δύο αυτά ζώδια αποτελούν τις δύο μεγάλες Πύλες του ζωδιακού: Ο Καρκίνος ανοίγει τη θύρα που οδηγεί στην ενσάρκωση, την μαζική ζωή και την ανθρώπινη εμπειρία. Ο Αιγόκερως ανοίγει την θύρα προς τη ζωή του πνεύματος, τη ζωή του βασιλείου του Θεού, τη ζωή και τους σκοπούς της Ιεραρχίας του πλανήτη μας. Ο Καρκίνος επιτρέπει στην ψυχή να εισέλθει σε εκείνο το παγκόσμιο κέντρο που ονομάζουμε Ανθρωπότητα. Ο Αιγόκερως επιτρέπει στην ψυχή να εισέλθει σε συνειδητή συμμετοχή με την ζωή Εκείνου του παγκόσμιου κέντρου που το αποκαλούμε Πνευματική Ιεραρχία. Οι λέξεις κλειδιά πάνω στο συνηθισμένο τροχό είναι: “Και ο Λόγος είπε: Η φιλοδοξία ας κυβερνά και η πόρτα ας παραμένει ορθάνοικτη”. Η θύρα της μύησης στέκει διαρκώς ορθάνοικτη, αλλά για αιώνες ο άνθρωπος προτιμά να ανοίγει την πόρτα στον Καρκίνο.  Η φιλοδοξία τον παροτρύνει από ζωή σε ζωή μέχρι να ανακαλύψει την ασημαντότητα κάθε γήινης ικανοποίησης. Βαθμιαία η πνευματική φιλοδοξία και η επιθυμία για απελευθέρωση παίρνουν την θέση της γήινης φιλοδοξίας και γίνεται μια παρορμητική ώθηση, μέχρι που τελικά φτάνει η στιγμή που μια αληθινή αίσθηση πραγματικότητας αντικαθιστά τόσο την γήινη όσο και την πνευματική φιλοδοξία. Τότε ο άνθρωπος μπορεί να πει αληθινά: “Είμαι χαμένος σ΄ένα επουράνιο φως και σ΄αυτό το φως στρέφω τα νώτα”.

Γιατί ενώ στέκεται μέσα σ΄αυτό το Φως, στρέφει το πρόσωπό του προς την ανάγκη του κόσμου και ακτινοβολεί το υπέρτατο Φως για να βοηθήσει.  Έχει λάβει την κλήση και είναι έτοιμος για υπέρτατη θυσιαστική Υπηρεσία. Σ΄ αυτόν δεν απομένει κανένας στόχος παρά μόνο η Υπηρεσία. Συνεπώς επιστρέφει μέσα από την πύλη του Καρκίνου, αλλά με την συνείδησή του σταθερά εδραιωμένη στο ζώδιο του Υδροχόου. Από εκεί που είναι ένας παγκόσμιος μυημένος στον Αιγόκερω, στον Υδροχόο, γίνεται ένας ενσαρκωμένος παγκόσμιος εξυπηρετητής και αργότερα στους Ιχθείς ένας παγκόσμιος σωτήρας.

  Πηγές: “Εσωτερική Αστρολογία” Α.Α.Μπέϊλη - “Οι Άθλοι του Ηρακλή” Α.Α. Μπέϊλη - “Η συμφωνία του ζωδιακού” Τορκόμ Σαραϊνταργιάν.